Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada.

Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada

divendres, 2 de novembre del 2012

Madalenes de plàtan disfrassades de Halloween

Avui en dia no es pot llençar res. Tenia un plàtan molt madur i vaig recordar que en un fascicle del col.leccionable "Pasteleria Creativa", hi havia una recepte de madalenes fetes amb plàtan. També a la nevera tenia una mica de crema de mantega i formatge "fronsting". Doncs d'aquestes miques en van sortir unes madalenes de Halloween.
Us deixo els ingredients apuntats, per si algú s'anima.
Les meves nenes es van llepar els dits.
Per 12 unitats necessitarem:
  • 125 gr. de mantega (treure-la una estona abans de la nevera)
  • 125 gr. de sucre glass
  • 2 ous mitjans
  • 2 plàtans petits madurs aixafats
  • 125 gr. de farina
  • 2 culleradetes de llevadura
Precalenteu el forn a 180 ºC. En un bol batre la mantega i el sucre fins que quedi una massa cremosa. Afegir els ous un a un. Incorporar els plàtans aixefats. Tamisar la farina i la llevadura. Barrejar-ho tot.
No omplir del tot les capsuletes de paper. Coure les madalenes entre 20 i 25 minuts. Retirar-les i deixar-ho refredar.
Espero que us agradin.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada