Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada.

Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada

diumenge, 4 de novembre del 2012

Una tarda a Tarragona

Dissabte a la tarda una amiga em va convidar anar a veure una sèrie d'exposicions de fotografia a Tarragona, anomenada Scan. Una d'ellas està ubicada a una cafeteria anomenada La Cocotte.
La meva sensació al entra-hi va ser realment sorprenent. Es un local totalment diferent a les cafetaries convencionals. Amb un ambient ideal per anar-hi en familia o amb les amistats i fer unes d'aquelles xerrades llargues. Un espai on pots relaxar-te mentres prens una xocolata amb melindros o menjar uns pastissos eleborats per elles mateixes, acompanyats per un llibre o simplement la premsa.
Enhorabona, heu aconseguit crear un espai diferent i agradable.

La Cocotte
Pl. Rovellat, 13
Tarragona

2 comentaris:

  1. Hola Carola! enhorabuena por tu blog, me gusta mucho el estilo de este local, muy bonito! un saludo (si vas a bcn and cake búscame que estaré como expositora y me gustaria saludarte)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, espero vernos. Supongo que me pasaré el domingo.
      Gracias

      Elimina