Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada.

Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada

diumenge, 7 d’abril del 2013

GALETES PER UN CASAMENT?

El passat mes de març em van demanar de fer unes galetes per regalar com a detallet en un casament.
La condició era que hi hagués la foto de la parella. Doncs som-hi vaig fer algunes proves, forma quadrada, ovalada, rodona, amb i sense sucre glass i el final em vaig decidir.

ET VOILÀ !
Primer de tot vaig fer una galeta de mantega en forma de cor.



Desprès la vaig cobrir de fondant blanc, ja que la foto directament a sobre la galeta no destacava massa.
La foto l'havia de retallar amb estisores i vaig fer servir les que retallen en formes.


 
Per últim, vaig fer una floreta amb del mateix fondant blanc i el mig una perleta de color blau. Per acabar d'adornar una mica, encara que aquí no s'aprecia massa, vaig polvorejar amb purpurina comestible el voltant blanc.


 
 
Per cert la foto està impresa sobre paper de sucre i la tinta es comestible.
 
 
 
 
 
MOLTES FELICITATS GENÍS I SUSANA !!!!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada