Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada.

Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada

dilluns, 15 d’abril del 2013

PASTÍS DE FONDANT SANT JORDI

Aquest dissabte passat a la tarda vaig anar, juntament amb la meva amiga Imma a fer un curs de pastissos decorats amb fondant a El Cullerot d'Igualada. El "profe" va ser en Dani de Daydelicius.
En tenia moltes ganes, ja que no ho havia provat mai i era l'espineta que em quedava. Em va passar la tarda volant
A part de cobrir el pa de pessic també vam aprendre fer roses amb fondant.
Temàtica: Sant Jordi.


Més o menys son els passos que vam seguir.
Tant a l'interior com pel voltant està farcit d'una crema de xocolata.


Gràcies per tot em vau fer passar una tarda molt divertida.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada