Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada.

Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada

dijous, 16 de maig del 2013

FIRA DE SANT PONÇ

Fa dies que no dic res, no per mandrosa sinó perquè he estat enfeinada. Per una part, el primer cap de setmana de maig vaig anar a la meva primera fira, la Fira de Sant Ponç a Prades de la Molsosa un poblet petit i bonic, a la comarca del Solsonès.
Gràcies al meu cunyat que porta una parada de formatges (Formatges i mató de cabra Veciana), em va deixar compartir el seu taulell. Va ser una experiència gratificant. La gent li va agradar molt el que portava. A part de les galetes decorades vaig fer unes galetes de civada, que per cert es van vendre totes. Desprès també vaig portar uns cupcakes de xocolata i uns altres de llimona.

I per l'altre part, el dia 11 de maig la meva filla va fer la comunió. Però ja faré una altre entrada i us ensenyaré el que vaig fer per recordatoris.

Aquí us deixo unes quantes fotos de la paradeta.





1 comentari: