Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada.

Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada

divendres, 24 de maig del 2013

LA COMUNIÓ DE LA BERTA

El dia 11 de maig la Berta, la meva filla, va fer la primera comunió. Sabia que com a detall per regalar a la família seria la galeta de comunió, però també tenia al cap fer una cosa nova.
Al final vaig decidir que pels nens i nenes de la classe els hi regalaríem unes xocolatines que hi hauria la foto de la nena.





La galeta es la de mantega i decorada en fondant.
La caixa es de selfpackaging, però li vaig afegir la punteta i el nom. El fons de la caixa que hi ha un estampat de topets també li vaig afegir, que es el mateix de la etiqueta.



Aquest es el resultat de les xocolatines. Es una bosseta que ni van dues, una amb la foto i l'altre amb el nom i la data del esdeveniment.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada