Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada.

Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada

dimecres, 15 de gener del 2014

CUPCAKES REIALS

A Igualada, la nit de reis es molt especial, màgica.
Tot comença el dia 28 de desembre al pavelló de les Comes amb l'arribada del Patge Faruk, missatger dels tres reis.
Es rebut per molts nens i nenes que esperen saber si estan al llibre blanc o negre, tot depenent de com s'han portat durant l'any.


A partir d'aquest dia el patge Faruk es queda a Igualada i parla per la radio cada tarda i va anomenant als nens un a un i els hi diu en quines coses fallen i els felicita amb les coses que fan ben fetes.
El dia 1 de gener es va a l'Ateneu a portar la carta. Aquest dia n'hi han varis de Faruks  perquè hi han molts nens que volen donar-li personalment la carta.


I el dia 5 de gener arriba la gran nit esperada.
Tota la ciutat es bolca en aquesta festa i tothom surt al carrer a veure la cavalcada del Reis.




I al darrera de les tres carrosses, el més esperat de tot, el camions plens de regals amb els patges corresponents. La gent enfila cap a casa a esperar aquest patges a casa on portaran en mà tots els regals als nens.






I jo volia aportar el meu petit granet de sorra en aquesta festa. I com? Doncs fent unes cupcakes representant als tres Reis d'Orient.
Aquí teniu una mostra.




Fins i tot el Patge Faruk a participat dels meus cupkakes. Moltes gràcies


A la pròxima entrada del blog us explicaré de quins sabors son aquests cupcakes.
Fins aviat doncs.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada