Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada.

Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada

divendres, 20 d’octubre del 2017

POTS DECORATS

Un temps abans que arribi les festes de Nadal, estàs donant-li voltes de que pots fer com a detall per la família.

Si has de fer-ne uns quants, et planteges varies coses !!!
  1. Que no sigui car
  2. Però que sigui original
  3. Que no ho tinguin
  4. Que sigui per tots iguals
  5. I sobretot que sigui d'utilitat
Bufff!!!

Doncs pensant pensant, com que l'estiu passat vaig fer una bona collida de ceps i sempre me'n demanen..., ja ho vaig tenir resolt.
Vaig començar a guardar pots. Les tapes les vaig forrar amb decoupage, vaig fer fer en fusta la paraula "bolets" i perquè no es veies el pot despullat, el vaig vestir amb una cinta molt ampla de roba de sac que ja anava decorada. I per dissimular la unió ho vaig acabar amb una cinta tipus punta.
Va ser un èxit total!!!
Ara pensar què puc fer aquest any!!!!!!
Alguna cosa o altre faré!! o no!!
Tot depen de com es portin!!! Jajajaja!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada