Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada.

Aquesta es la meva forma de compartir el que m'agrada

dimarts, 10 d’octubre del 2017

RETROBAMENT

Fa molts i molts dies que no publico res al blog.
Sembla mentida, però el temps passa volant i quan m'he adonat ja ha passat un any i mig.
No és que hagi deixat de fer coses. Tot el contrari, però la falta de temps m'ha fet que ho publiqués per l'Instagram o bé pel facebook.
No puc prometre res, però intentaré, al menys un cop per setmana, publicar tot el que he anat fent fins a dia d'avui. A veure si puc posar-me al dia.
Moltes gràcies per voler-me seguir

La darrera publicació va ser un pastís per la meva amiga Núria.
El que no us vaig ensenyar es el llibre de dedicatòries que també vaig fer per ella.
En cada pàgina hi ha un escrit, fet per cadascuna de les amigues. En total 12 textos diferents però amb un sentiment únic.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada